HAPPY CHAIRS WINKEL

Heb je een vraag over een van onze producten? Neem contact op met een van onze medewerkers. Dit kan telefonisch op +32(0)14322100 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 0900 tot 1730 uur) of per mail via info@happychairs.be.

De showroom van Happy Chairs is gevestigd op de Molsebaan 40 in Retie (België).

Helaas is onze showroom momenteel gesloten voor onbepaalde duur (maatregelen COVID-19). Onze webshop is wel 24/7 open en ook de bestellingen kunnen veilig én gratis aan huis geleverd worden.

BETALEN

Ja. U heeft de mogelijkheid om af te rekenen met de betaalfunctie Klarna die betalingen na aankoop toelaat.

Je kan betalen met een gewone bankkaart, een kredietkaart, Bancontact of via iDeal. We aanvaarden zowel VISA als Mastercard. We hanteren een veilig online banksysteem dat uw online betalingsinformatie beschermt. Wilt u een betaling doen met Visa of Mastercard? Vul dan uw naam, kredietkaartnummer, de geldigheidsdatum en de CVC code (die vind je op de achterzijde) in.

RETOURNEREN

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen probleem, het kan wel eens gebeuren dat het product u niet bevalt. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Dit doe je door ons een mail te sturen naar info@happychairs.be met vermelding van het ordernummer. 

Voorwaarden:

  1. De producten dienen in originele staat en verpakking verstuurd te worden. 
  2. De retouraanvraag moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aangegeven worden via info@happychairs.be
  3. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Bij Happy Chairs werken we samen met Post NL. Via de website van PostNL.nl kan je zelf een verzendlabel aanmaken. Plak het etiket op de verpakking en breng het naar je dichtstbijzijnde Post NL punt. 

Het retouradres:

Happy Chairs

Molsebaan 40

2470 Retie, België

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. De voorwaarden vind je onder de categorie ‘hoe werkt retourneren’. 

Natuurlijk mag je de producten ook zelf retourneren in onze winkel te Retie. Neem hiervoor contact met ons op via info@happychairs.be of vul het contactformulier in zodat we een afspraak kunnen inplannen.

Niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je graag een andere bestelling in de plaats? Bij Happy Chairs kan je steeds een omruiling plaatsen op volgende voorwaarden: 

  1. De aanvraag voor een omruiling moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aangegeven worden via info@happychairs.be of het contactformulier.
  2. De kosten voor terugzending van het product zijn voor eigen rekening. Meer informatie over de terugzending vind je onder de categorie ‘Hoe werkt retourneren’.

Het kan altijd gebeuren dat producten tijdens de levering beschadigd worden. Uiteraard nemen wij onze verantwoordelijkheid en doen we er alles aan om dit ongemak recht te zetten.

Voorwaarden:

  1. De schade moet veroorzaakt zijn tijdens de levering. 
  2. Meld de schade via info@happychairs.be met ordernummer en foto’s van de schade.
  3. Wij gaan voor u aan de slag! 

BESTELLEN

Indien je bestelling nog niet volledig verwerkt werd in functie van de logistieke afhandeling, kunnen we deze waarschijnlijk nog aanpassen. Contacteer ons via het contactformulier of stuur een mail naar info@happychairs.be, we informeren je dan zo spoedig mogelijk of een aanpassing alsnog mogelijk is.

Bij Happy Chairs leveren we onze producten direct uit voorraad waardoor onze levertermijn beperkt is tot circa 14 dagen. 

Happy Chairs levert alle bestelling gratis bij je thuis vanaf een totale orderwaarde van € 250,-. Is de totale orderwaarde lager dan € 250,- dan hanteren we € 6,95 verzendkosten.

Neem contact op met HappyChairs via het contactformulier met vermelding van het ordernummer en dan we helpen je graag verder. 

Voor zakelijke bestellingen kan je terecht bij ons via het contactformulier of mail naar info@happychairs.be

Zit je al een tijdje te wachten op je bestelling maar heb je nog niets ontvangen?

Controleer eerst volgende zaken alvorens contact op te nemen met ons: 

  1. Via e-mail ontvang je een track & trace code van Post NL. Hier krijg je een tijdsindicatie van je levering te zien. 
  2. Geen Track & Trace ontvangen? Kijk zeker eens in je spam of controleer je adresgegevens bij je profielgegevens op Happy Chairs.
  3. Zijn je gegevens correct ingevuld? Contacteer ons via telefoon of het contactformulier (met vermelding van het ordernummer) en wij zoeken samen met jou naar een oplossing. 

VERZENDEN EN AFHALEN

Bestel je vanuit België? Dan wordt je pakket verstuurd met Bpost. De Nederlandse orders worden geleverd door een Nederlandse postdienst. 

Als je niet voor onze leveringsdienst kiest, kan je je bestelling afhalen in onze winkel. Je ontvangt via e-mail een uitnodiging om een afspraak te plannen om je stoelen op te halen. Vervolgens kan jij zelf een afspraak inplannen op het moment dat voor jou past. Dat is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur. Doe dit minimaal een dag van tevoren in verband met het klaarzetten van de stoelen. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.

Het adres van onze showroom:
Molsebaan 40
2470 Retie
België